Повернення та обмін продуктів харчування та непродовольчий товарів

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 року № 172 - продукти харчування з нормальними термінами придатності та належної якості обміну та поверненню не підлягають.




Продукти харчування неналежної якості (браковані, зіпсовані) підлягають обміну та поверненню за умови недотримання продавцем умов продажу товару - якщо продукт був спочатку бракований, а не під час транспортування чи зберігання на складах Перевізників.




Непродовольчі товари, які мають товарний вигляд (мають не пошкоджену упаковку та цілісний вигляд), підлягають обміну та поверненню протягом 14 днів з моменту отримання замовлення на складі Перевізника або з рук кур'єра. Товари, які вже були у користуванні – обміну та поверненню не підлягають.




Товари, які підлягають поверненню, належної якості - повертаються за місцем їхньої фізичної купівлі (у магазинах):


Київ, вул. М. Тимошенко 9,


Київ, вул. Попудренка 7а,


Одеса, вул. Грецька 1


або, за умови їх отримання на складах Перевізника, шляхом зворотного відправлення таких товарів за адресою: Київ, відділення Нової Пошти №25 (Маршала Тимошенко 9), одержувач Медведєв Володимир Андрійович, мою. номер – 067 970 39 32.


До товару або посилки необхідно додати чек або накладну товару, які підтверджують покупку в магазинах або інтернет-магазині Живи Здорово.


Транспортні витрати оплачує відправник зворотного відправлення – ініціатор повернення.




Товари, які підлягають поверненню, неналежної якості - повертаються за місцем їхньої фізичної купівлі (у магазинах):


Київ, вул. М. Тимошенко 9,


Київ, вул. Попудренка 7а,


Одеса, вул. Грецька 1


або, за умови їх отримання на складах Перевізника, шляхом зворотного відправлення таких товарів за адресою: Київ, відділення Нової Пошти №25 (Маршала Тимошенко 9), одержувач Медведєв Володимир Андрійович, мою. номер – 067 970 39 32.


До товару або посилки необхідно додати товарну накладну, яка підтверджує покупку в магазинах або інтернет-магазині Живи Здорово.


Транспортні витрати оплачує одержувач зворотного відправлення.




Сплачені клієнтом кошти за повернутий товар належної чи неналежної якості будуть повернуті покупцю протягом 1-3х робочих днів із моменту отримання товару у магазині чи складі Перевізника на розрахунковий рахунок чи картку Клієнта.


Для повернення коштів необхідно надати банківські реквізити Клієнта (номер картки, ПІБ власника АБО р/р, ПІБ власника, МФО банку, код ЄДРПОУ) на електронну адресу info@re-live.com.ua та вказати в Темі листа - "Повернення коштів за № замовлення". Повернення коштів провадиться у безготівковій формі.



У будь-якому випадку, якщо у Вас виникли питання при отриманні або використанні продукції, купленої в магазинах або інтернет-магазині Живи Здорово, будь ласка, дзвоніть нам за номерами:


050 880 16 64


063 893 90 90


067 970 39 32


або напишіть на нашу пошту info@re-live.com.ua